Friday, December 2, 2011

say gud BYE tittle *BUDAK SKOLA *

Aku xpercaya cinta...ehh slap... aku xpercaya aku abis skola laa.... 1.12.11 rtu ade lah ary terakhir aku menjadi pelajar sekolah n tamat lah zaman persekolahan aku. selama 5 tahun aku d SMK SG PUSU n mcm2 yg telah aku harungi bersama kawan2 aku. maybe nnt aku akn rase rindu skolah tym rehat, tym gado, tym gler2, tym anti ckgu, tym malas blaja, hikhikhik...lega rasanye SPM daa abis mcm mimpi pon ada.
 Tapi......
aku belum cukup happy n enjoy skg sbb aku maybe menjalani pembedahan selasa 6/12/11. dugaan yg cukup besar yg bkn utk semua org yg berumur 17tahun yg dpt dugaan cm aku dpt. tapi aku tetap redha dgn ujian yg d beri walaupn ade yg mulut2 longkang mengata aku tetap telan walau pahit. n aku nekad tuk menjalani pembedahan ini. kawan2 doa kn aku selamat tuk proses tu k... terima kasih sgt2 JASA KORANG AKU XKN LUPA HANYA ALLAH S.W.T JE DPT MEMBALAS 
AMIN :') 


No comments:

Post a Comment