Saturday, December 17, 2011

PENGALAMAN D USIA 17TH. SPM ...

CYST

5/12/2011 masuk wad h selayang


CT SCAN ABDOMEN RESULT 
14.5CM LEBAR, 26.9CM KETEBALAN, 32.7CM TINGGI (lebih kurang 1 A4) 


BUNCITKN...pic kenangan...



main cucuk2 cucuk sana sini...tuhan sj yg tahu perasaan aku nk kne bedah esoknya KHAMIS 8/12/2011
act date bedah 13/12/2011 tapi alhamdulilah ade makcik tu yg sepatutnye bedah khamis tu minx tuka nan aku... tapi tym tu haty bercampur baur daa takut ade suke pon ade...

KHAMIS 8/12/2011 11PAGI
AKu di bwa ke dewan bedah jujur aku ckp spjg ke sana aku nangis je...smp dewan bedah my mum kne tgu lua lg laa sadis aku...
masuk dewan bedah aku d suruh relax lam 20mint...
11.30pagi aku d bawa ke bilik bedah... byk lampu2 byk org lak tuu semua bg kata2 semangat :) 
doc tu pgl aku sambil cucuk tangan aku
NOORFILZAH BUKAK MATA
NOORFILZAH BUKAK MATA.
2x pgl pastu xsedar pape daaa...

lam kul 5ptg
kali ke 3 assalamualaikum NOORFILZAH awk nye pembedahan daa selamat n siap...
aku terus pgang peryt yg da kempis...time tu aku mcm xcye ase br 5minit aku ttdo.
syukur sgt tym tu... :) 

then aku kelua je nmpk mak aku n terus aku senyum n gumbira haty walopn sakit bedah...
makcik katil sebelah kte "haa br nmpk die senyum smlm monyok je muke " hikhikkk

ni pic2 ketumbuhan tu 




pic yg same lain2 pic... tu kulit die je yg duk lam ovary..


n ni lah air die sebanyak 4LITER YG duk lam kulit d Ats n lam perut aku yg ade org ckp aku ngandung haa ats tuu laaa....
ni laa yg aku bawa ke DEWAN SMK SG PUSU TUK MENJALANI PPERANGAN SPM2011

17/12/11 SABTU 
skg luka jahit ni beransur ckt2 utk pulih....aku terima dgn gmbira dugaan yg d beri ini... shgA ramai kwn2 aku ckp aku PREGNANT. kdg2 aku tertanya2 knp aku yg mndpt ini semua.... tapi apakn daya aku hya mampu mnelan n doc xjamin 100% ketumbuhan ni xtumbuh blk :'(
ape2 ni semua pengalaman tuk aku selama 17th hidup :') 
thankss 

No comments:

Post a Comment