Saturday, December 31, 2011

HAPPY new YEAR 2012

Pejam celik pejam celik berakhir suda tahun 2011 dan juga tahun terakhir aku sekolah... macam xpercaya 2012 membuka tirai. sdgkn pengalaman kehidupan 2011 terlampau byk dugaan,suka duka,masam manis yg ssh tuk d lupa kn dr segi kehidupan harian aku, persekitaran , persahabatan, percntaaaan dan family semua nya dpt mematangkn aku tuk meneruskn kehidupan aku. Dan AZAM baru aku MENERUSKAN PERJALANAN KEHIDUPAN AKU KE JALAN YG LEBIH BAIK N TINGKATKN KEYAKINAN DIRI :)

aku sambut NEW YEAR  d rumah jer dgn FAMILY lg terangkat rasa die.
aku tahu aku x se hott ko hahahha... 
see this is my cake home made lg aku wt sendiri :)

 but comott ckit :)

pergi tt wangsa tgk bunga api kul 12.00am td
meriah n nice bunga api byk
n meriah jugak rodblok d jalan...

HAPPY NEW YEAR SAME2 LAA KYE MENJAYAKN AZAM 2012 :)

No comments:

Post a Comment