Sunday, May 29, 2011

happy mother dayyy

kau begitu sempurna

di mataku kau begitu indah
kau membuat diriku
akan selalu memujamut
di setiap langkahku
ku kan selalu memikirkan dirimu
tak bisa ku bayangkan 
hidupku tanpa cintamu

* janganlah kau tinggalkan diriku
takkan mampu menghadapi semua

kau adalah darahku
kau adalah jantungku
kau adalah hidupku
lengkapi diriku
oh sayangku kau begitu 
sempurna, sempurna

kau genggam tanganku
saat diriku lemah dan terjatuh

ary ibu rtu aku wt kn cake mother day 4my mum.... veryy daa sedap walaupon comot....hehehehhe....yg penting ikhlass yaww.... aku syg mak aku sgt2 die sgale2nyew bg aku.....tade die tade laa aku slame 17taun... emmm:)) iloveu pn Kamariah abu bakar....
                        comott tapi sedappp ahhahah aku yg buat...hehehehhe ikhlass 4 u mum.....
            (act post ni aku nk wt lame daa tp xde masa n mud laahhh ehhehehehhe so jgn nk pelikk sgtlahhh)



No comments:

Post a Comment