Wednesday, March 9, 2011

THE littLE F.!.e.z.A

ak lahir pd taun 1994 , 19 ary bulan , bulan january , ary jumaat taww...hehehehheee...cube tgk ni!!!

                                                                     
                              newborn


      1 taoonn with bapakku...yg garang gtuu..ahhahah :))


                         2taoonn


                    2taoon jugakk


jom ikut sayew rempit hahhahha


naikk basikal plak... masew umo 4taoon...


tat sekolah lame mak ak tat Selama Perak...


                 umur lam 5taun kott

                                                         
                      6taun hehehehhe



ini masew darjah 1 sekolah sk sri gombak:))


darjah 2...nan sepupu aku fatin nadia darjah3...


masa ak darjah 3 kt sogo hehehehhe....dgn ank kwn ayah aku...


ni tym darjah 3 jugakk...dgn bonda terchinta...


masew darjah 4...dgn kakak aku yg mereng..ahahhaha...


darjah 5...kat PD...


                 
          ni masew ak 4belas...

      (pic mase darjah 6 ,3belas , )


ni masew 6belas di umah nisa kamalbaharin heheheh....


inilahh ak di umur 7belas....br balik kua nan aqilah sam....


inilah aku yg xseberapa comel , xseberapa canti tapi COMEL itu byk hahahaha...nk katew ak perasan???ade aku kesah hahahah bercita2 untuk menjadi guru sejak kecil lg tetapi skg aku asew ak lebih minat d bahagian bisnezz
cm bukak butik pengantin...ala2 wedding planner gtuu...harap impian ak tercapai ats usaha aku skg & akan datang...


hope impian tercapai


ehheheheheheheheh (angan2 untuk suatu ary nanty..)
doa kn aku yer kawan2
                                            .amin.

From MiszFiEza AHAMAD...

No comments:

Post a Comment